Magamról

Saját fotó
Hungary
"Akárki vagyok / Vagyok / Ennyi bennem mindenképpen / Isteni" - Papp Márió: Részleges tökély -------------------- "Az én hitem is van olyan szent / és tiszta, mint akárkié." - Szabó Lőrinc: Sírás nélkül (részlet) ------------------------ A blogom leginkább valamiféle verses hangulati naplóként funkcionál, olvasóként azonban versgyűjteményként is tekintheted. ;-) Bejegyzéseimben a szerzők nevei, a versek, videók, zenék címei gyakran LINKként működnek.

2010. június 30., szerda

Tartalomjegyzék: 2010. április - május - június

2010. április
2010. május
2010. június
Tartalomjegyzék

2008:                                                       X. . XI-XII. .....
2009: I-II-III....IV-V-VI. ..VII-VIII - IX.  X - XI - XII.
2010: I-II-II.    IV-V-VI.   VII -VIII -IX.   X -XI - XII
2011I-II-III.    IV-V-VI.   VII -VIII -IX.   X -XI - XII 

2013:  I-II-III.   IV-V-VI.  VII -VIII -IX.   X -XI -XII.

    Nincsenek megjegyzések:

    Zenék a YouTube-ról

    Bartók Béla:
    Zene húros hangszerekre, ütőkre és cselesztára,
    Sz. 106, BB 114 (1936) (forrás)
    I. Andante tranquillo

    II. Allegro

    III. Adagio

    IV. Allegro molto


    Tihanyi László: Passacaglie

    Concerto for Viola and Orchestra Op.49 (IV)



    Schubert-Mahler: A halál ás a lányka(forrás)
    Allegro(a)

    Allegro(b)

    Andante con moto (a)

    Andante con moto(b)

    Scherzo

    Allegro (b)



    Gustav Mahler - Tragic/Tragische Symphony / Symphony No. 6 in A Minor
    Conductor: Leonard Bernstein (forrás)
    I. Allegro energico, ma non troppo. Heftig, aber markig



    II. Scherzo: Wuchtig



    III. Andante moderato



    IV. Finale: Sostenuto - Allegro moderato - Allegro energico

    IV. Adagio. Sehr langsam und noch zurückhaltend




    Liszt Ferenc: II. Magyar Rapszódia
    Black Sabbath - Iron Man
    forrás

    Zene-mp3

    "Va pensiero" - Giuseppe Verdi: Nabucco /forrás/


    Leonard Cohen - I'm Your Man /forrás/


    Chopin - Etude op10. no.3 Tristesse - John Lewis Grant /forrás/


    The Secret Universe /forrás/


    Mozart: Concerto for Violin and Orches /forrás/

    Szép Ernő: Én így szerettem volna élni

    Én úgy szerettem volna élni
    Minden halandóval beszélni

    Mindenkinek nevét kérdezni
    Mindenkinek szívét érezni

    A járdán osztani a virágot
    Tegezni az egész világot

    Megsímogatni ami állat
    Érinteni minden fűszálat

    Imádni végtelen sereggel
    A napot ha fellángol reggel

    És énekszóval összejönni
    Az esti csillagnak köszönni

    S testvéri csókkal hazatérni
    Én így szerettem volna élni

    Csillagom

    Blogarchívum


    Heves Megyei Szervezete
    websas.hu