Magamról

Saját fotó
Hungary
"Akárki vagyok / Vagyok / Ennyi bennem mindenképpen / Isteni" - Papp Márió: Részleges tökély -------------------- "Az én hitem is van olyan szent / és tiszta, mint akárkié." - Szabó Lőrinc: Sírás nélkül (részlet) ------------------------ A blogom leginkább valamiféle verses hangulati naplóként funkcionál, olvasóként azonban versgyűjteményként is tekintheted. ;-) Bejegyzéseimben a szerzők nevei, a versek, videók, zenék címei gyakran LINKként működnek.

2010. április 1., csütörtök

Tartalomjegyzék: 2010. január -február - március

2010. január
2010. február
2010. március
Tartalomjegyzék

2008:                                                           X. . XI-XII. .....
2009: I-II-III....IV-V-VI. ..VII-VIII - IX.  X - XI. - XII.
2011I-II-III.    IV-V-VI.   VII -VIII -IX.   X -XI - XII

2013:  I-II-III.   IV-V-VI.  VII -VIII -IX.   X -XI -XII.

      Nincsenek megjegyzések:

      Zenék a YouTube-ról

      Bartók Béla:
      Zene húros hangszerekre, ütőkre és cselesztára,
      Sz. 106, BB 114 (1936) (forrás)
      I. Andante tranquillo

      II. Allegro

      III. Adagio

      IV. Allegro molto


      Tihanyi László: Passacaglie

      Concerto for Viola and Orchestra Op.49 (IV)



      Schubert-Mahler: A halál ás a lányka(forrás)
      Allegro(a)

      Allegro(b)

      Andante con moto (a)

      Andante con moto(b)

      Scherzo

      Allegro (b)



      Gustav Mahler - Tragic/Tragische Symphony / Symphony No. 6 in A Minor
      Conductor: Leonard Bernstein (forrás)
      I. Allegro energico, ma non troppo. Heftig, aber markig



      II. Scherzo: Wuchtig



      III. Andante moderato



      IV. Finale: Sostenuto - Allegro moderato - Allegro energico

      IV. Adagio. Sehr langsam und noch zurückhaltend




      Liszt Ferenc: II. Magyar Rapszódia
      Black Sabbath - Iron Man
      forrás

      Zene-mp3

      "Va pensiero" - Giuseppe Verdi: Nabucco /forrás/


      Leonard Cohen - I'm Your Man /forrás/


      Chopin - Etude op10. no.3 Tristesse - John Lewis Grant /forrás/


      The Secret Universe /forrás/


      Mozart: Concerto for Violin and Orches /forrás/

      Szép Ernő: Én így szerettem volna élni

      Én úgy szerettem volna élni
      Minden halandóval beszélni

      Mindenkinek nevét kérdezni
      Mindenkinek szívét érezni

      A járdán osztani a virágot
      Tegezni az egész világot

      Megsímogatni ami állat
      Érinteni minden fűszálat

      Imádni végtelen sereggel
      A napot ha fellángol reggel

      És énekszóval összejönni
      Az esti csillagnak köszönni

      S testvéri csókkal hazatérni
      Én így szerettem volna élni

      Csillagom

      Blogarchívum


      Heves Megyei Szervezete
      websas.hu