Magamról

Saját fotó
Hungary
"Akárki vagyok / Vagyok / Ennyi bennem mindenképpen / Isteni" - Papp Márió: Részleges tökély -------------------- "Az én hitem is van olyan szent / és tiszta, mint akárkié." - Szabó Lőrinc: Sírás nélkül (részlet) ------------------------ A blogom leginkább valamiféle verses hangulati naplóként funkcionál, olvasóként azonban versgyűjteményként is tekintheted. ;-) Bejegyzéseimben a szerzők nevei, a versek, videók, zenék címei gyakran LINKként működnek.

2011. január 1., szombat

Tartalomjegyzék: 2011.

 január
    február

      március
        április
        május   
        június

         július

        2011. augusztus
        2011. szeptember
                         27 év (1984.10. 02. - 2011.09.08.)
        2011. október

        2011. november

        2008:                                                          X. . XI-XII. .....

        Nincsenek megjegyzések:

        Zenék a YouTube-ról

        Bartók Béla:
        Zene húros hangszerekre, ütőkre és cselesztára,
        Sz. 106, BB 114 (1936) (forrás)
        I. Andante tranquillo

        II. Allegro

        III. Adagio

        IV. Allegro molto


        Tihanyi László: Passacaglie

        Concerto for Viola and Orchestra Op.49 (IV)



        Schubert-Mahler: A halál ás a lányka(forrás)
        Allegro(a)

        Allegro(b)

        Andante con moto (a)

        Andante con moto(b)

        Scherzo

        Allegro (b)



        Gustav Mahler - Tragic/Tragische Symphony / Symphony No. 6 in A Minor
        Conductor: Leonard Bernstein (forrás)
        I. Allegro energico, ma non troppo. Heftig, aber markig



        II. Scherzo: Wuchtig



        III. Andante moderato



        IV. Finale: Sostenuto - Allegro moderato - Allegro energico

        IV. Adagio. Sehr langsam und noch zurückhaltend




        Liszt Ferenc: II. Magyar Rapszódia
        Black Sabbath - Iron Man
        forrás

        Zene-mp3

        "Va pensiero" - Giuseppe Verdi: Nabucco /forrás/


        Leonard Cohen - I'm Your Man /forrás/


        Chopin - Etude op10. no.3 Tristesse - John Lewis Grant /forrás/


        The Secret Universe /forrás/


        Mozart: Concerto for Violin and Orches /forrás/

        Szép Ernő: Én így szerettem volna élni

        Én úgy szerettem volna élni
        Minden halandóval beszélni

        Mindenkinek nevét kérdezni
        Mindenkinek szívét érezni

        A járdán osztani a virágot
        Tegezni az egész világot

        Megsímogatni ami állat
        Érinteni minden fűszálat

        Imádni végtelen sereggel
        A napot ha fellángol reggel

        És énekszóval összejönni
        Az esti csillagnak köszönni

        S testvéri csókkal hazatérni
        Én így szerettem volna élni

        Csillagom

        Blogarchívum


        Heves Megyei Szervezete
        websas.hu